Важлива інформація для наших Клієнтів!
На сайті ми вказуємо ціни на товари, які знаходяться на наших віддалених складах. Ми можемо доставити їх в будь-який куточок країни через служби доставки, але вартість послуг доставки оплачує клієнт – це допомагає забезпечити максимальну гнучкість цін та способів отримання замовлень.
Якщо ви вирішите самостійно забрати товар у нас в точках продажу, будьте готові до того, що вартість товару може збільшитися через додаткові витрати на переміщення згідно тарифів перевізника, залежно від розмірів та оціночної вартості вашого замовлення (про це Вас попередить менеджер).
Ми завжди намагаємося надавати найкращі ціни та оптимальні умови для наших клієнтів. Звертаємо увагу, що не всі групи товарів доступні для самовивозу, наші менеджери готові надати докладну консультацію та підібрати найзручніший варіант для Вас.
Оплата
1. Післяплата (комісія 2%)
2. Оплата на банківську карту
3. Онлайн-оплата банківською карткою - Plata by Mono (комісія 1.3%)
4. Безготівковий розрахунок без ПДВ (комісія 1%)
5. Оплата Криптовалютою USDT (TRC20)
За умовами роботи нашого магазину з Покупця стягуєтья передплата у визначенних випадках. Це може бути передоплата за товар який ми можемо привезти під замовлення на протязі обумовлених термінів з Покупцем, або передоплата за великогабаритний товар який необхідно відправити з одного регіону в інший.
Передоплата не повертається якщо:
- товар вже переданий до служби доставки і прямує за маршрутом;
- товар замовлений під замовлення покупця і пройшло більше 3 годин з моменту внесення грошових коштів;
- в разі відмови клієнта від вантажу, покриває збитки магазину та транспортні розходи.
Передоплата повертається лише в тому випадку, якщо в товарі виявлено дефект або заводський брак виробника.
Доставка по Україні
1. Доставка у відділення поштової служби Нова Пошта
2. Адресна доставка курьером поштової служби Нова Пошта
3. Доставка у поштомат поштової служби Нова Пошта
4. Самовивіз
Графік роботи точки видачі: Пн-Пт: 10:00-19:30 Сб - Нд: Вихідний
Важливо: Деякі товари трібно переміщувати в точку видачі. За переміщення товарів на точку видачі може стягуватись додаткова плата.
ВАЖЛИВО
-
2.1 Продавець не несе відповідальності за роботу поштових / кур'єрських служб.
-
2.2 При відправці замовлення товар страхується на повну його вартість, в разі пошкодження товару, перевізник повинен виплатити вам повну його вартість.
-
2.3 Правила отримання товару від фірм перевізників:
При отриманні товару посилку необхідно відкривати в присутності співробітника Нової Пошти / кур'єра компанії. Перевіряйте посилку на предмет пошкоджень, відповідності комплектації і замовлення; переконайтеся в тому, що якість і кількість товару відповідає замовленню. Такі заходи безпеки дозволять уникнути неприємностей в разі пошкодження або крадіжки товару під час перевезення. Якщо у відділенні Нової Пошти виявлено пошкодження товару або недостача, Вам потрібно скласти акт прийому-передачі спільно з працівником відділення. Всю необхідну інформацію можна отримати у співробітника Нової Почти.Забираючи товар з Нової пошти Ви автоматично погоджуєтеся з тим, що товар був без пошкодження і відповідав вимогам.
При огляді вмісту посилки за межами відділення Нової Пошти (для відправлень адресованих в відділення) або не в присутності кур'єра (за умови замовлення послуги «адресна доставка») відправник і перевізник не несуть відповідальності за пошкодження посилки.