Оплата
1. Післяплата
2. Оплата на банківську карту
3. Онлайн-оплата кредитною або дебетовою карткою WayForPay
Важливо!
В наступних випадках з покупця стягуєтья передоплата .
Це може бути передоплата за товар який ми можемо привезти під замовлення "предоплата 10%" на протязі обумовлених термінів з Покупцем, або передоплата за великогабаритний товар який необхідно відправити з одного регіону в інший.
Передоплата НЕ ПОВЕРТАЄТЬСЯ якщо:
- товар вже переданий в службу доставки і прямує за маршрутом;
- товар замовлений і пройшло більше 3 годин з моменту внесення грошових коштів.
Передоплата ПОВЕРТАЄТЬСЯ лише в тому випадку, якщо в товарі виявлено дефект або заводський брак.
Доставка по Україні (терміни доставки 1-3 дні)
3. Доставка у поштомат поштової служби Нова Пошта
4. Самовивіз
Адреса точки видачі: вул. Івана Виговського, 13, м. Київ, 04136 , Україна
Графік роботи: Пн-Пт: 10:00-19:00 Сб: 10:00-16:00 Нд: Вихідний
Важливо: Деякі товари трібно переміщувати в точку видачі. За переміщення товарів на точку видачі може стягуватись додаткова плата
ВАЖЛИВО
-
2.1 Продавець не несе відповідальності за роботу поштових / кур'єрських служб.
-
2.2 При відправці замовлення товар страхується на повну його вартість, в разі пошкодження товару, перевізник повинен виплатити вам повну його вартість.
-
2.3 Правила отримання товару від фірм перевізників:
При отриманні товару посилку необхідно відкривати в присутності співробітника Нової Пошти / кур'єра компанії. Перевіряйте посилку на предмет пошкоджень, відповідності комплектації і замовлення; переконайтеся в тому, що якість і кількість товару відповідає замовленню. Такі заходи безпеки дозволять уникнути неприємностей в разі пошкодження або крадіжки товару під час перевезення. Якщо у відділенні Нової Пошти виявлено пошкодження товару або недостача, Вам потрібно скласти акт прийому-передачі спільно з працівником відділення. Всю необхідну інформацію можна отримати у співробітника Нової Почти.Забираючи товар з Нової пошти Ви автоматично погоджуєтеся з тим, що товар був без пошкодження і відповідав вимогам.
При огляді вмісту посилки за межами відділення Нової Пошти (для відправлень адресованих в відділення) або не в присутності кур'єра (за умови замовлення послуги «адресна доставка») відправник і перевізник не несуть відповідальності за пошкодження посилки.